Halo misiek^wro lud się niecierpliwi! :wink:
[O1] Proszę o analizę logów
Zwiń
X
-
[O1] Proszę o analizę logów
Witam,
Pojawił mi się notlauf z błędem:
17563 - Manifold Pressure Sensor (G71): Short to B+
Ostatio rok temu miałem identyczny błąd. Wtedy pomogło przegonienie (długa trasa prędkością autostradową)
Niestety nie mogłem w tym roku tego powtórzyć, dlatego jedynie przegoniłem samochód na krótszym dystansie (20 KM). Udało się nie złapać notlauf.
Następnego dnia ruszając ze świateł (przy prędkości obrotowej ~ 2000 na 2 biegu) dostął z powrotem notlaut z błędami:
17552 - Mass Air Flow Sensor (G70): Open or Short to Ground
17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation
Przegoniłem go ponownie i błąd nie występuje. Dziś zebrałem logi:
011
010-011
003-008-011
Proszę o pomoc w analizie. Turbina była wymieniana prawie w całości 40000 km temu wraz z przepływomierzem. Gruszka była wymieniona pół roku temu na orygianlną. Filtr powietrza wymieniony 3 dni temu.
1.9 TDI 81kw (ASV)
Pozdrawiam
-
-
pierwszy bład tyczy sie czujnika czisnienia w kolektorze ssacym (g71) jest uszkodzony albo masz zwarcie w instalaci do plusa .jesli ten bład nie jest stały to narazie obserwuj kiedy wraca ,przeganianioe nic tu nie pomoze.drugi bład dotyczy przepływki najprawdzo podobiej ktos odpioł przepływke bo w logach przepływka czyta ok .trzeci bład tyczy sie przeładowania turbiny w tym przypadku sa 2 mozliwosci zatarta geometria albo wdliwy n75 .sprawdz czy geometria działa płynie w całym zakresie pracy i jesli tak to zamien n75 z n18 i zrób jescze raz logi .osobiscie stawiam na uszkodzonu n75 poniewarz doładowanie faluje nie jest stabilnediagnostyka vag 602-614-253
Komentarz
-
-
Witam. Mam problem z moja skodziana. Jak kupilem autko to dymi sporo, troche pojezdzilem i zmienilem kat wtrysku bo byl zle ustawiony i autko zaczelo lepiej smigac i nie kopcilo po odpaleniu juz. Ale turbo bylo zepsute wiec oddalem je do regeneracji, turbo szmiga ale auto po odpaleniu dymi jak szalone, jak sie zagrzeje autko idzie dobrze. Dzisiaj zrobilem logi i prosilbym zeby ktos na to spojrzal.
Group A: '000
TIME
MARKER STAMP
0,34 72 51 9 5 121 204 75 151 129 188
1,07 74 55 255 197 139 204 74 151 129 248
1,82 82 59 255 206 195 205 74 150 129 255
2,58 90 54 255 211 233 205 74 150 129 255
3,33 100 45 255 209 253 205 74 149 129 255
4,08 109 38 255 207 237 205 74 148 129 255
4,82 118 37 255 205 230 205 74 147 129 255
5,57 127 37 255 204 236 205 73 146 130 255
6,32 135 38 255 203 236 205 73 145 130 255
7,05 143 47 255 201 241 205 73 144 130 255
7,79 151 62 255 200 245 205 73 143 130 255
8,54 158 81 255 198 247 205 73 141 130 255
9,29 166 96 255 161 248 205 73 139 130 255
10,05 168 92 255 91 183 205 73 137 130 255
10,78 170 93 255 90 157 205 72 135 130 233
11,52 171 71 255 90 152 205 72 133 130 226
12,25 168 34 255 91 137 205 72 131 130 194
13,01 167 0 255 91 107 205 72 129 130 153
13,74 163 0 255 93 102 205 71 127 130 148
14,48 159 0 255 95 106 205 71 126 130 156
15,21 157 0 255 96 107 204 70 126 130 162
15,97 155 0 255 97 107 205 70 127 130 160
16,72 151 0 0 1 109 205 70 128 131 165
17,47 148 9 0 0 100 205 70 129 131 155
18,2 141 24 0 0 99 205 69 130 131 157
18,95 130 32 0 0 99 205 69 131 131 161
19,69 120 35 0 0 99 205 69 132 131 166
20,44 110 37 0 0 99 205 69 133 131 170
Group B: '003 Group C: Not Running
Engine speed MAF (specified) MAF (actual) EGR duty cycle
TIME 870-950 rpm 230-370 mg/H 230-370 mg/H 40-75% TIME
STAMP /min mg/R mg/R % STAMP
0 1491 265 675 79,7
0,74 1554 1275 645 79,7
1,47 1638 850 975 4,8
2,22 1806 850 1170 4,8
2,98 1953 850 1275 4,8
3,73 2205 850 1275 4,8
4,46 2394 850 1275 4,8
5,22 2583 850 1275 4,8
5,97 2751 850 1270 4,8
6,72 2919 850 1240 4,8
7,45 3087 850 1240 4,8
8,19 3255 850 1220 4,8
8,94 3402 850 1200 4,8
9,69 3507 850 980 4,8
10,43 3570 850 805 4,8
11,17 3591 850 765 4,8
11,9 3570 850 715 4,8
12,65 3528 850 545 4,8
13,41 3465 850 500 4,8
14,14 3402 850 510 4,8
14,88 3318 850 530 4,8
15,61 3276 850 545 4,8
16,36 3234 850 530 4,8
17,12 3150 315 520 4,8
17,85 3066 310 515 4,8
18,59 2856 300 530 4,8
19,34 2646 285 545 4,8
20,09 2415 275 560 4,8
Komentarz
-
-
Ok. Jak robilem te logi to po 3500obr/min zaczal zwalniac i turbo pozniej sie nie wlaczalo, wiec zgasilem i odpalilem i wtedy zaczelo turbo dzialac...
Zabardzo nie wiem jak te logi robic wiec jesli napisze cos nie tak to mnie popraw kolego:
Mam wejsc w ta oopcje blokow i uruchomic blok 003 008 i 011 i log i start, tak? i mam to robic na 3 biegu od 1500obr/min i gaz do dechy i do jakiego momentu?
Komentarz
-
-
Witam. Porobilem po dwa logi (bo wydawalo mi sie ze auto inaczej jedzie)a kanalu 008 nawet 3 bo w jednym auto samo zaczelo zwalniac a gaz byl w podlodze. Auto odpalalem ponownie po kazdym logu.
[ Dodano: Nie 11 Mar, 12 02:20 ]
A i jeszcze sprawdzalem bledy to pokazalo w:
ENGINE: 17656 - Injection Start Regulation: Control Deviation
P1248 - 35-00 - -
ABS...: 01314 - Engine Control Module
013 - Check DTC Memory
I sprawdzalem temperature na vagu to roznila sie o okolo 10 stopni z tym co licznik pokazywal np na liczniku bylo 90 a na vagu 81 stopni.Załączone pliki
Komentarz
-
-
CRAZYOLO, wszystko jest ok nic nie ruszaj
Torreto, wyglada na to ze turbina do wyjecia bo geometria stoji ,rozepnij guszke od dzwigienki geometri i sprawdz jak chodzi geometria powina poruszac sie lekko i płynie w całym zakresie ok.2cm ,gruszka powina tez chodzic płynie wcałym zakresie. zrób jeszce logi w BS z loku 000 i 004 i dynamiczne i statyczne z bloku 4 bo jest cos nie tak z poczatkiem wtryskudiagnostyka vag 602-614-253
Komentarz
-
-
I przez ile czasu ma tak se pyrkac zeby loga zrobic?
[ Dodano: Nie 11 Mar, 12 11:15 ]
To chodzi o te okolo 60sek?
[ Dodano: Nie 11 Mar, 12 11:28 ]
Czyli tak podsumowujac: zeby zrobic loga dynamicznego wchodzimy w 08 - bloki wartosci mierzonych, a zeby zrobic statyczny to naciskamy "Switch To Basic Settings" i robimy log. Dobrze zrozumialem?
Komentarz
-
Komentarz